Friday 23 September 2011

TESTIMONI PERAWAN AYU

*´¨)
¸.•´¸.•
*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ NZ SHOP ·٠•●WELCOME ●•٠·˙


~PERAWAN AYU~
NAK KURUS?? NAK KETAT?? JGN RISAU PERAWAN AYU ADA ^_*

BAHAN-BAHAN 100% HERBA :
DAUN CINA MAKI
MANJAKANI
KACIP FATIMAH
REMPAH RATUS TERPILIH

~ PERAWAN AYU ~ For Ladies!! Jamu ini boleh di mkn utk melangsingkan badan dan mengembalikan kehangatan seperti malam pertama. Sesuai di amal dari usia muda hingga dewasa ^_*

TESTIMONI PERAWAN AYU (1) ~ 13/5/11 KHAMIS 5.10PM
" sis haritu saya ada mkm jamu perawan ayu.berat badan saya turun 6 kilo..saya dah kurus..nak oder lagi ni..sebotol tu dah abis.saya mkn baru 1 botol besar..
sis tau sekarang ni sya dah boleh mkn byk..berat x naik lgsg..hehehehe...syok nya...tima kasih ye sis..."

TESTIMONI PERAWAN AYU (2)
TESTIMONI PERAWAN AYU ~ JUMAAT 20/5/11
"Salam NZ..nak citer sikit, 2bulan lepas sy tempah baju kurung raya, sja tempah awal sbb takut tempahan byk utk raya aidilfitri nanti. semalam sy pergi ambil..bila try2 baju yg sy pkai lengan dia gedoboh longgar mcm rase nk marah kt tukang jahit ni tp x jadi marah suka pula.. sy da kurus la hehehee... mmg bagus perawan ayu tu.. nanti nk order lg... tima kasihhh perawan ayu"

TESTIMONI PERAWAN AYU (3)
JUMAAT 20/5/2011 12.12PM
"sy makan malam dan pagi lepas sarapan..bila makan malam...pg lepas sarapan mesti nak ke toilet membuang najis mugholazah..hehhe lps tu baru la makan 2 biji pgi punye pulak...begitulaa seterusnya smp rasa perubahan perut yang ...cit ni da kempis sket..miahhahahahaah TQVM jamu perawan.....rasa ringan badan..lemak2 terkumpul mcm da surut..hehhehehe"

TESTIMONI PERAWAN AYU (4)
~ 15/8/2011 10.00AM
"... berat badan sy turun 4kg.. sy mkn Perawan Ayu lepas berbuka 4bj.. dan sebelum tidur mkn JP. Pagi selepas bersahur habis semua buang, lendir2 dan najis berwarna hitam.. memang puashati betul "

TESTIMONI PERAWAN AYU (5)
"ok saya dah 2 botol makan akak punye jamu perawan ayu..berkesan hehehlepas sarapan saya makan lepas tu saya kenyang makan sikit jer...malam pun sama...selapas mandi pagi dan malam saya mesti saya sapu krim manja ayu..minum air byk... bekesan sehari 2 kali mebuang ..badan ringan...dua minggu setengah kilo hilang....so try lah...badan pun cergas x ngatuk heheheh..ilove it kak Nz Shoppe"






"If you focus on results, you will never change.
If you focus on change, you will get results" 

No comments:

Post a Comment